Piano/keyboardles

Ik ben Cees Boeren en geef piano en keyboardles bij CB Muziekschool. Ik geef pianoles in diverse richtingen van beginners tot gevorderden.

• licht klassiek
  • modern (eventueel aangevuld met licht klassiek)
  • pop/ jazz/ latin/rock ( inclusief improvisatie )
  • jazz-opleiding uitsluitend voor gevorderden.(harmonieleer/improvisatie)

Naast het lesgeven aan beginners (waar we naast de basis, een muziekstijl naar keuze kunnen aanpakken) is er tevens de mogelijkheid voor opleiding- of bijscholing tot podium-muzikant. Heb je daarin ervaring, dan gaan we werken aan functionaliteit binnen de band. Begeleiding, solo's maken, timing etc. Deze opleidingen/cursussen worden gecombineerd met theorie, techniek en harmonieleer.

Gratis proefles.In deze les wordt ook gekeken welke richting de leerling uit wil en hoe het lesprogramma wordt samengesteld .Ook voor leerlingen/muzikanten die al muziek maken en willen ondervinden wat er nog  te doen en mogelijk is om je techniek en stijl(en) verder te ontwikkelen.Interesse?

Neem dan contact met ons op voor meer informatie over muzieklessen.

Een beetje meer over mezelf

Ik heb een lichte muziek opleiding genoten aan het conservatorium.( Codarts) Daarnaast volgde ik jazz bij Rob van Krefeld en de stijlen latin en salsa volgde ik bij Jan Laurens Hartong.

Sinds 1987 geef ik les in diverse stijlen en heb ik een aantal leerlingen begeleidt bij het behalen van het toelatingsexamen op het conservatorium.

Podiumervaringen: pop/rock bands, jazz combo's, begeleiden van artiesten en gespeeld tijdens diverse theatervoorstellingen, waar ik nog steeds werkzaam in ben.

CB Muziekschool is voor piano en keyboardles makkelijk te bereiken vanuit de volgende dorpen:

Zundert, Rijsbergen, Rucphen, Sprundel, Hoeven, Roosendaal, Schijf, Achtmaal, Wernhout, Oudenbosch, Sint Willebrord

KvK: 20.1528.11