Zangles

Ik ben Margot Roeken en geef zangles bij CB Muziekschool.

Jong of oud, zingen doen we allemaal weleens. Zingen is fijn, ontspannend, gezond en gewoon leuk om te doen.

Is het jouw favoriete bezigheid en wil je je stem beter leren kennen of verbeteren? Wil je meer zelfvertrouwen opbouwen op het podium? Of heb je problemen na een avond te hebben gezongen op de bühne of koor-band repetitie? Neem dan contact met ons op voor meer informatie over muzieklessen.

Hoe werk ik?

Ik werk jaren via de Complete Vocal Technique. Een zangmethode ontwikkeld door Cathrine Sadolin en toe te passen bij elke muziekstijl. Belangrijk vind ik dat mijn leerlingen zich op allerlei gebied kunnen ontwikkelen met de juiste techniek. Dit maakt dat ik steeds gemotiveerd kan blijven en met erg veel plezier mijn vak uitoefen!

Ik organiseer zangworkshops en bied vele mogelijkheden op te treden op jouw nivo. We werken aan je performance zodat je je zekerder voelt op het podium of andere momenten waarbij je wat tips kunt gebruiken.

Een beetje meer over mezelf

Zingen kreeg ik van thuis uit mee. Na mijn muzikale opleiding in diverse richtingen van klassiek tot pop en tevens de jazzmuziek, trad ik nationaal en internationaal op voor groot en klein publiek. Tevens enkele tv programma's in verschillende settings. Mijn repertoire was erg veelzijdig en podiumervaring groeide met de jaren.

Nu nog actief tijdens gelegenheden met mijn trio waarbij ik jazz-en easy listeningmuziek breng maar ook verschillende bands met veelzijdig repertoire, maken dat ik op allerlei gebied thuis ben. Ook in de theaters heb ik mij als soliste meerdere malen met groot orkest mogen presenteren. Tevens zelf enkele  theaterprogramma's neergezet en vele huwelijksplechtigheden maar ook uitvaarten verzorg ik. Studiowerk staat wekelijks op mijn programma en met regelmatig verzorg ik live de backingvocals voor bekende en onbekende artiesten.

Enkele video's

KvK: 20.1528.11